Tema 211 Nu är vi framme (Bild 183/183 2020)


Då var vi framme... två dagar kvar av året som skulle ge så många roliga fototillfällen. 
Istället har jag känt mig begränsad och inspirationen och motivationen har trotts att tid funnits varit som bort blåst. Inga arrangemang med jobbet eller via barnens idrotter, inga stora härliga släktträffar eller resor som gett naturliga fototillfällen. Istället har jag ofta fått leta efter objekt som passar till temana. 
MEN! Jag gjorde det! Jag tog mig i mål 💃



 

Kommentarer

Claes sa…
Ja, det har verkligen varit ett annorlunda år och det har inte alltid varit helt lätt att hålla motivationen uppe. Ser ut att vara en läskande drink :) Grattis till målgången :)
Stickeralla sa…
Det har verkligen varit ett år med låg inspiration, jag håller med.
Grattis till målgången!

Populära inlägg